8 תשובות
כאילו כן הן דוגמניות
הם פשוט לא יפות
הם פשוט לא יפות
אנונימית
מי אמר שהן לא דוגמניות? אמרנו שהן לדעתנו מכוערות מדיי בשביל סטנדרט הדוגמנית
גיגי יפה בלה ממש לא יפה
הם באמת לא יפות מה נעשה
אופי מכוער וכך גם היופי
אופי מכוער וכך גם היופי
שתיהן מגעילות רצח והזויות אבל וואלה לדעתי גיגי כן יפה
מזל שיופי זה לא הכל
מזל שיופי זה לא הכל
בלי קשר לזה שהן אנטישמיות, הן פשוט מכוערות
כן אה
הן דוחות זה ברור אבל לדעתי הן נראות טוב
באותו הנושא: