7 תשובות
אין מצב שאת באמת צריכה כל כך הרבה דברים מאלי אקספרס
אם את משלמת לה אז כן.
שואל השאלה:
^^^ תרמתי מלא בגדים שלי וזה הזדמנות לקנות בגדים שאני באמת אוהבת וכל מיני דברים שמלא זמן רציתי
אנונימית
לא
מי מזמין דברים ב 3300 שקל, מה את משוגעת?
שואל השאלה:
זה לא הייתה השאלה
שאלתי אם זה בסדר לבקש ממנה
לא אם להזמין או לא
אנונימית
אני יודעת שלא קשור, אבל הזמנתי גם כמה בגדים מאלי אקספרס והאיכות שלהם נוראית.
למרות שלא נראו ככה בתמונות של אנשים שקנו אפילו

ולשאלתך, כן זה פשוט מהטלפון שלה כאילו.. אם אין לך בעיה שהיא תדע שאת קונה אז הכל סבבה