51 תשובות
אני קיבלתי
לפי מה שאני יודע חילקו כבר תשובות בשני סבבים, שבוע שעבר והשבוע שנגמר עכשיו. השבוע הייתה סדנא למי שקיבל שבוע שעבר ושבוע הבא תהיה למי שקיבל תשובה השבוע. אני מניח שתשובות חיוביות אחרונות יהיו עד יום שלישי
אנונימי
חבר'ה כל מי שקיבל תשובה עד עכשיו זה מי שעשה בתחילת ספטמבר. יש עוד סבב אחרון עוד חודש לכאלה שהתמיינו מאוחר יותר
אנונימית
אני לא, מי שמקבל תשובה שפליז יעדכן
אנונימית
תהיה סדנה שבוע הבא?^^^^
אנונימית
כל התשובות החיוביות עד עכשיו היו למי שהתמיין בספטמבר
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אני עשיתי באוקטובר ולא קיבלתי זה אומר שאני עוד יכולה לקבל תשובה חיובית?
אנונימית
עשיתי בתחילת ספטמבר והיום קיבלתי תשובה חיובית אז כן
אנונימית
התכוונתי תשובות חיוביות
אנונימית
^^ אנונימית מתי עשית בספטמבר ?
ב5.9 עשיתי
אנונימית
ואמרו לך מתי הגיבוש ?
כאלו המיון של היומיים? עוד שבועיים
אנונימית
וכאילו התקשרו אלייך ? איך הודיעו שעברת ?
לא נכון אני עשיתי בתחילת ספטמבר ולא קיבלתי תשובה
עשיתי ב11.9 לא הודיעו כלום :(
מתי הגיבוש שלך ?
מישהו קיבל תשובה שלילית?
אנונימית
הודעה ומייל , מתי עשית את המיון הראשון? והודיעו לך משהו?
אנונימית
אהה אולי עדיין יש סיכויי
אנונימית
קיבלת זימון לגיבוש שבוע הבא?
אנונימית
בעיקרון לעוד שבועיים אבל אולי אני מקדימה לשבוע הבא כי אני לא יכולה
אנונימית
כנראה ניחשת טוב
אנונימית
30 אחוז בערך, במיוחד במבחן מסוים
אנונימית
עשיתי בנובמבר
אנונימית
אה ואוו זה כלום ידעת מלא אז, וקיבלת תשובה?
אנונימית
מה זה מלא שניחשתי חחח
הלך לי טוב בפיזיקה ובלוגיקה ואז התחלתי לנחש במתמטיקה כי לא זכרתי חלק מהחומר
אנונימית
עדיין לא קיבלתי, יש לי סיכוי לדעתכן?
אנונימית
די 30 אחוז לנחש זה באמת לא הרבה, וכן יש סיכוי תחכי לתשובה מקווה!!
אנונימית
אעדכןן
אנונימית
מגניב, אגב יש מצב שאת אומרת כמה הצלחת בערך במבחנים?
אנונימית
ניחשתי הרבה כי מלא בכלל לא ידעתי את החומר של 807 (עשיתי ממש בתחילת שנה) והחומר של חשמל וכזה, אבל מה שכן ידעתי את החומר בעיקר בפיזיקה היה די סבבה, בערך קצת יותר מחצי ניחשתי אם אני זוכרת נכון
אנונימית
כן אבל כולם מנחשים , כמה הרגשת שניחשת?
אנונימית
אני ניחשתי איזה 80 אחוז על מה אתם מדברות
ותגידי באיזה שעה שלחו את המייל/ הודעה שעברת הם גם שולחים בשש כמו חיל המודיעין ?
כן ומייל
אנונימית
מה התאריך המדויק שקיבלת לסדנה בעוד שבועיים?
ותגידי יש מצב שאת יודעת מה היה במייל?
כאילו הם נותנים כזה רשימה של מה לארוז וכזה? o:
קיבלתי ל13.1-14.1 והקדמתי ל6.1-7.1 , במייל היה כזה חומר בסיס במכניקה לעבור עליו לא הרבה עמודים ממש בקצרה ורשימת ציוד אבל לא ככ עוד מידע
אנונימית
אה וטופס למלא של שם ודברים טכניים
אנונימית
הם לא התקשרו אלייך קודם בטלפון?
אהה ותגידי את ניחשת חצי רק במבחן אחד או בכללי בכל המבחנים?
^^ לא התקשרו (או שאולי התקשרו ולא עניתי כי היה מתישהו שלא עניתי למספר חסוי אבל זה היה איזה חמש ימים לפני אז לא חושבת) , למה התקשרו לכולם?
אנונימית
^^ נראלי בכולם, ובמבחן בכתב בכלל את הכל בערך
אנונימית
התקשרו אלייך רק פעם אחת?
את יכולה לענות רגע בפרטי? יש לי כמה שאלות על הסדנה
^^פעמיים אבל באותו יום
^^ כן תשלח(התחברתי למשתמש) אבל לא יודעת כמה יהיה לי לענות לא הייתי עדיין
אנונימית, איך קיבלת את ההודעה על המעבר לשלב הבא? בסמס?
אמאלה עד עכשיו לא שמתי לב שזה בשש אבל לא שלחו בשש זה לא נראלי ככה אצלם
אנונימית
^^^ חחח נורמלי לגמרי אל תדאגי
אנונימית