3 תשובות
עד העשירי
עד העשירי
אם לא אמרו לך שום דבר אחר, המשכורת תיכנס בעשירי לחודש.
קיבלת תלוש של נובמבר או של אוקטובר?
קיבלת תלוש של נובמבר או של אוקטובר?
באותו הנושא: