8 תשובות
את לא רעה זה לגיטימי לקנא
אבל כדאי לך במקום זה למצוא בעצמך דברים שיעשו לך טוב וכיף במקום להתבונן בחיים של אחרים ולהיות עצובה תעשי חיים בעצמך
שואל השאלה:
אבל היא כל היום חופרת לי עליו וזה קשה לא להתבונן בחיים שלה ככב
אנונימית
זה ממש בסדר שאת מרגישה ככה עצם העובדה שאת ממש משתדלת זה כבר מראה שאת לא בן אדם רע ובטח שלא רוצה לרעתה, בנוסף אני גם יכולה להגיד שאני די מבינה אותך וגם עם כמה שאני "מקנאה"(?) באנשים אני עדיין אומרת שאולי גם אצלם לא הכל מושלם וגם אם אני משתדלת תמיד יש לי בראש שכל עוד אני לא מקנאה בכוונה אז הכל טוב, אני מקווה שהכל יסתדר אצלך!:)
אנונימית
אני מבין אותך זה באמת קשה נכון אבל את מסוגלת בהחלט לבנות לעצמך חיים משלך הרי זה עדיף פי כמה מאשר להתבונן בחיים שלה נכון
אז תמצאי תחביבים צאי עם חברים יהיה לך גם מישהו תעשי דברים שאת אוהבת תיבני לעצמך ככה את האישיות
שואל השאלה:
אה זה גם זה ממש גורם לי לשנוא אותה ולראות את הרע שלה ודברים שהיא עושה שמעצבנים אותי בקטנה אז אני לוקחת יותר קשה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי את החיים שלי אבל הבעיה שאני סובלת בבית ספר בגלל זה
אנונימית
אז להתרגל להוריד, אל תסתכלי עליה תזכרי שאנשים אוהבים אותך וזאת מושלמת ויש לך את המעלות והכישרונות שלך
שואל השאלה:
טוב תודה רבה
אנונימית