13 תשובות
לא בהכרח..לרוב מחויב להשאיר אותו בבית ספר. תלוי בסיבה ובמצב בבית, תלוי במצב הנפשי של הבן או שהוא סתם עושה מה שבאלו
תלוי איזנ בצפר אבל לא נראלי
כן
אותי העיפו
תלוי כמה הברזות לי היה 300 ולא העיפו כלל וכלל
שואל השאלה:
המנהלת מאיימת שתעיף אותי .. יש לי באזור ה10/15 חיסורים מתחילת שנה ..היא יכולה בכלל להעיף על זה
אנונימית
לא 10/15 זה ממש לא סיבה להעיף
בלאד אין מצב היא סתם מחרטטת
כן אבא שלך ערומכו צודקת
תודה ננסי הננסה אהבתי את הכינוי החדש! *גיחוך*
*גיחוך* די! אני אתחיל להסמיק אבא שלך ערומכו
אין לי מושג אבל עדיף לא.לנסות