כדאי לי להתקשר אליה כדי להזמין אותה לצאת איתי היום לסיבוב בערב?
היא סננה אותי באינסטגרם לפני שבוע וחצי אבל אני יודע שהיא בקטע שלי ודיברתי עם חבר טוב שלה והוא אמר לי שהיא מסובכת ושהיא לא כלכך מבינה את כל הקטע הזה של הסימנים (זה נשמע שהיא טיפנ מטורללת אבל היא בחורה מאוד שמורה ואיכותית ויש לה שכל)
נ.ב אין לי קשר טוב איתה
וגם לפני בערך חודש שלחתי לה הודעה בווצאפ והיא ענתה רגיל