8 תשובות
שיין / אורבניקה
שיין ואורבניקה זה ממש לא איכותי
h and m ממש אחלה
חצי מהבגדים שלי משם פשוט צריך לדעת מה לקחת
מה שיין ואורבניקה מושלמים גם אייץ אנד אם
אנונימית
שואל השאלה:
אין מצב שאמרתם שיין אורבניקה וh&m מה לעזעזל..
אנונימית
אני קונה את רוב הבגדים שלי מרנואר או ברשקה, אם באים בזמן הנכון יש שם אחלה של דילים לסוף עונה ואיכות פצצה של בדים או בכללי
אייץ אנד אמ ממש איכותיים
יש לי בגדים משם מלפני כמה שנים שבמצב מושלם
שואל השאלה:
אייץ אם אם זה האיכות הכי גרוע שיש סליחה
אנונימית