9 תשובות
לא כזה
תאספי את השיער
לא נורא
תעשי קוקו גבוה מתוח עם קרם לא ישימו לב
שואל השאלה:
לא בלאי לעשות קוקו כי עשיתי מחליק ובלאי שיראו
אנונימית
לא נורא ממש
4d1
לא כזה נורא פשוט תהיי עם אסוף
זה בסדר כל עוד את בסדר עם זה
היי תזכורת שלכל אחד יש את הבעיות שלו ואת לא באמת מעניינת אותם! הגיע הזמן לחפוף!
פשוט תחפפי
שואל השאלה:
^אם את רגע קוראת במאת מה שכתבתי היית מבינה שעשיתי מחליק ובגלל זה לא חפפתי מאיה אהובה והעצלנית
אנונימית