9 תשובות
לא כזה
תאספי את השיער
תאספי את השיער
לא נורא
תעשי קוקו גבוה מתוח עם קרם לא ישימו לב
תעשי קוקו גבוה מתוח עם קרם לא ישימו לב
שואל השאלה:
לא בלאי לעשות קוקו כי עשיתי מחליק ובלאי שיראו
לא בלאי לעשות קוקו כי עשיתי מחליק ובלאי שיראו
אנונימית
לא נורא ממש
לא כזה נורא פשוט תהיי עם אסוף
זה בסדר כל עוד את בסדר עם זה
היי תזכורת שלכל אחד יש את הבעיות שלו ואת לא באמת מעניינת אותם! הגיע הזמן לחפוף!
פשוט תחפפי
שואל השאלה:
^אם את רגע קוראת במאת מה שכתבתי היית מבינה שעשיתי מחליק ובגלל זה לא חפפתי מאיה אהובה והעצלנית
^אם את רגע קוראת במאת מה שכתבתי היית מבינה שעשיתי מחליק ובגלל זה לא חפפתי מאיה אהובה והעצלנית
אנונימית
באותו הנושא: