5 תשובות
כן
שואל השאלה:
אז מה עדיף פשוט לסנן ולהגיד שישנתי?
אז מה עדיף פשוט לסנן ולהגיד שישנתי?
אנונימית
נכון
שואל השאלה:
כי אני לא יוצאת למסיבה או משהו סתם לסיבוב בשכונה עם חברה
כי אני לא יוצאת למסיבה או משהו סתם לסיבוב בשכונה עם חברה
אנונימית
תגידי שהלכת לסופר פארם לקנות תרופות מקסימום
אנונימי
באותו הנושא: