7 תשובות
כן
הכי בסדר בעולם
בטח שזה בסדר
שואל השאלה:
אוף תמיד חברןת שלי שחבורה שלהם מצלמת צילומי מסך שהוא שולח בקבןצה שלהם סטורי שלי וצוחק אין לי כוח כבר
אוף תמיד חברןת שלי שחבורה שלהם מצלמת צילומי מסך שהוא שולח בקבןצה שלהם סטורי שלי וצוחק אין לי כוח כבר
אנונימית
הוא חתיכת אובססיבי ושיתקדם הוא וחברים שלו תחסמי יותר טוב
זכותך
תורידי את כולם מהעוקבים שלך ולהוריד להם עוקב דחוף