8 תשובות
שואל השאלה:
זו הבעיה: אני עתודאי, דרגה א'+, והדרגות שלי עולות מהר, גם בגלל העתודה וגם בגלל ה-א'+. (בטירונות הייתי דרגה ב או ג). התגייסתי ב-25.8, הייתי בטירונות (הסתיים ב-25.9), וב-1.10 קיבלתי רב"ט. לפי צו הזימון שקיבלתי, אני רוצה לדעת כמה זמן נשאר לי עד סמל. אני משער שבחודש 4 אקבל.
זו הבעיה: אני עתודאי, דרגה א'+, והדרגות שלי עולות מהר, גם בגלל העתודה וגם בגלל ה-א'+. (בטירונות הייתי דרגה ב או ג). התגייסתי ב-25.8, הייתי בטירונות (הסתיים ב-25.9), וב-1.10 קיבלתי רב"ט. לפי צו הזימון שקיבלתי, אני רוצה לדעת כמה זמן נשאר לי עד סמל. אני משער שבחודש 4 אקבל.
שואל השאלה:
כן אבם אתה שם לה דרגה שם ותאריך לספירה
כן אבם אתה שם לה דרגה שם ותאריך לספירה
שואל השאלה:
כן
כן
תראה בפזם יש אפליקציה שקוראים לה פזם
מתי התגייסת?
שואל השאלה:
כן אבל אם אני רבט זה 8 חודשים ובגלל א+זה מתקצר ל6 חודשים מקבלת דרגת רבט
כן אבל אם אני רבט זה 8 חודשים ובגלל א+זה מתקצר ל6 חודשים מקבלת דרגת רבט
שואל השאלה:
תומך לחימה
תומך לחימה
שואל השאלה:
בגדוד א+
בגדוד א+
באותו הנושא: