6 תשובות
וואו כן
ובלונד מהממםם
לא תגידי תודה ותישארי עם הבלונדיני שלך
לא! תיהיה מה שאת זה הכי יפה
אל תצבעי בלונד זה מהמם
כןן
באותו הנושא: