10 תשובות
זה שהוא אוטיסט לא רלוונטי לסיטואציה או לסיפור
היה לך דייט מזעזע, מצטערת לשמוע, תעשי דברים שמרגיעים אותך ועושים לך טוב ולאט לאט תתגברי על זה
היה לך דייט מזעזע, מצטערת לשמוע, תעשי דברים שמרגיעים אותך ועושים לך טוב ולאט לאט תתגברי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
זה רלוונטי כי זה היה מחוסר מודעות עצמית קשה
זה רלוונטי כי זה היה מחוסר מודעות עצמית קשה
אנונימית
זה לא רלוונטי
כי זה לא משנה מאיזו סיבה הוא עשה את זה
זה משנה שדבר כזה קרה וזה מטריד ולא נעים. את לא פסיכולוגית ולא צריכה לשכנע את עצמך שזה לא כזה נורא כי הוא אוטיסט
כי זה לא משנה מאיזו סיבה הוא עשה את זה
זה משנה שדבר כזה קרה וזה מטריד ולא נעים. את לא פסיכולוגית ולא צריכה לשכנע את עצמך שזה לא כזה נורא כי הוא אוטיסט
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא משכנעת את עצמי שזה לא כזה נורא כי הוא אוטיסט, להפך, מפריע לי שאומרים שזה לא קשור כי זה כן קשור, וזה כן משנה הסיבה
לי זה משנה הסיבה
אני לא משכנעת את עצמי שזה לא כזה נורא כי הוא אוטיסט, להפך, מפריע לי שאומרים שזה לא קשור כי זה כן קשור, וזה כן משנה הסיבה
לי זה משנה הסיבה
אנונימית
אז אני אומרת לך שזה לא משנה הסיבה
מה שמשנה זה שחווית דייט מזעזע שלא מגיע לאף אחת לחוות הטרדה מינית בטח שלא בדייט
ותעסיקי את עצמך בדברים אחרים שמרגיעים אותך אולי גם תדברי עם חברה ותשתפי אותה וזה יעזור לך להמשיך הלאה
מה שמשנה זה שחווית דייט מזעזע שלא מגיע לאף אחת לחוות הטרדה מינית בטח שלא בדייט
ותעסיקי את עצמך בדברים אחרים שמרגיעים אותך אולי גם תדברי עם חברה ותשתפי אותה וזה יעזור לך להמשיך הלאה
אנונימית
תעשי משהו שיסיח את דעתך לדוגמא מרתון ספרים או סרטים לא רומנטיים , אם את אוהבת פנטזיה אני ממליץ על טרילוגיית "שר הטבעות"
ובנוגע לאוטיסט זה לא מחייב שאוטיסט יטריד , היה לך דייט מטריד, אבל זה היה יכול להיות גם עם חרמן לא אוטיסט, אני מאובחן עם אוטיזם (בתפקוד מאוד גבוה) ולא הייתי חושב לגעת בדייט באופן מטריד, זה תלוי בעוד דברים אחרים למשל שליטה עצמית, ותכנון סיטואציות מראש, האוטיזם מטשטש את המסרים הלא מילוליים, אבל בתפקוד גבוה הוא לא תמיד מעלים אותם, את מה שאת חשה גם אוטיסט בתפקוד גבוה (בדרך כלל) חש כשהוא בודק, רק שהוא לא שם לב, אבל כמו שרוב האנשים מתעלמים לפעמים ממסרים חלשים (יצא לך פעם להתנהג בחוסר טקט כי הדחקת את זה שזה לא לענין?)
אוטיסט יקלוט את המסרים החזקים כחלשים, ואת החלשים הוא לא יקלוט, אבל כיוצאים לדייט מצופה ממנו לא לעשות צעד חדש, לפני שהוא בוחן שזה תקין, הוא מודע לחולשה שלו!
ואותו אם יש לך ספק תזרקי לכול הרוחות!
ובנוגע לאוטיסט זה לא מחייב שאוטיסט יטריד , היה לך דייט מטריד, אבל זה היה יכול להיות גם עם חרמן לא אוטיסט, אני מאובחן עם אוטיזם (בתפקוד מאוד גבוה) ולא הייתי חושב לגעת בדייט באופן מטריד, זה תלוי בעוד דברים אחרים למשל שליטה עצמית, ותכנון סיטואציות מראש, האוטיזם מטשטש את המסרים הלא מילוליים, אבל בתפקוד גבוה הוא לא תמיד מעלים אותם, את מה שאת חשה גם אוטיסט בתפקוד גבוה (בדרך כלל) חש כשהוא בודק, רק שהוא לא שם לב, אבל כמו שרוב האנשים מתעלמים לפעמים ממסרים חלשים (יצא לך פעם להתנהג בחוסר טקט כי הדחקת את זה שזה לא לענין?)
אוטיסט יקלוט את המסרים החזקים כחלשים, ואת החלשים הוא לא יקלוט, אבל כיוצאים לדייט מצופה ממנו לא לעשות צעד חדש, לפני שהוא בוחן שזה תקין, הוא מודע לחולשה שלו!
ואותו אם יש לך ספק תזרקי לכול הרוחות!
אנונימי
שואל השאלה:
^ אז מה אתה בא להגיד פה?
^ אז מה אתה בא להגיד פה?
אנונימית
וכדאי שתפרקי את זה לחבר או לאדם מוכר לא אנונימי.
אנונימי
עדכנתי את התשובה הראשונה.
אנונימי
מה קשור? אני אוטיסט ואני חושב שזה לא תירוץ להטריד, אל תצאי איתו שוב, הוא סתם מטרידן
אם קשה לך מאוד לשכוח מהדייט וזה השפיע עלייך אני ממליץ לך לשתף מישהו, כמו למשל פסיכולוג
אם קשה לך מאוד לשכוח מהדייט וזה השפיע עלייך אני ממליץ לך לשתף מישהו, כמו למשל פסיכולוג