7 תשובות
שואל השאלה:
בעיקרון היה רמזור ושני נתיבים ישר, הייתי בנתיב הימני והנתיב הימני אחרי הרמזור לא היה ישר מולי אז לא הייתי בטוחה לאיזה נתיב לסוע אז נסעתי לימני ואז הוא אמר לי תזכרי לאותת
בעיקרון היה רמזור ושני נתיבים ישר, הייתי בנתיב הימני והנתיב הימני אחרי הרמזור לא היה ישר מולי אז לא הייתי בטוחה לאיזה נתיב לסוע אז נסעתי לימני ואז הוא אמר לי תזכרי לאותת
אנונימית
שואל השאלה:
^^ נו מה גם אם זה טעות קטנה וחד פעמית? אני חושבת שהוא טסטר שמעלים עין זה מה שהמורה אמר לי
^^ נו מה גם אם זה טעות קטנה וחד פעמית? אני חושבת שהוא טסטר שמעלים עין זה מה שהמורה אמר לי
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא נדחפתי
לאלא נדחפתי
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
לא
גם אני שכחתי לאותת אבל שפניתי שמאלה בכביש דו סטרי זה נראלי יותר גרוע
לעבור נתיב בלי לאותת זה לא מסכן אף אחד עברת
גם אני שכחתי לאותת אבל שפניתי שמאלה בכביש דו סטרי זה נראלי יותר גרוע
לעבור נתיב בלי לאותת זה לא מסכן אף אחד עברת
שואל השאלה:
עברתי:)))
עברתי:)))
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: