3 תשובות
כל מה שצריך לעשות זה לחרוש על האפליקציה של התאוריה
אין דרך אחרת
תורידי אפליקציה ותחרשי עליה שבועיים
אל תיגשי לתאוריה עד שאת לא עוברת לפחות 10 סימולציות ברצף זה לא קשה