29 תשובות
שאני הראשון להתחיל איתך
נרתעים כנראה
שהם מפחדים להתחיל איתך
שהם מפחדים לגשת או שתגידי להם לא
הם חושבים שאת דמות אמהית
אולי את מושכת תשומת לב אבל הם פשוט לא מחפשים זוגיות
אז רק רגע מותר לי בכלל להתחיל איתך?
שאני הראשון
הם מפחדים או ביישנים, יש לך ביטחון וכריזמה?
אנונימי
שאת כל כך יפה שהם מפחדים רצח להתחיל איתך
בת כמה את בכלל?
אנונימי
הם מפחדים לגשת
הם חושבים שהם לא בליגה שלך ואין להם סיכוי איתך
אנונימי
מי אמר שהם מסתכלים עלייך כי את יפה
אולי את פשוט נראית אימו?
אולי את פשוט נראית אימו?
אנונימית
זה שמסתכלים עלייך לא אומר שחייבים להתחיל איתך ולא אומר שהם בקטע שלך אנשים מסתכלים על כולם כל הזמן
אנונימי
למה את חושבת שמסתכלים עלייך כי הם רוצים אותך?
אולי הם סתם מסתכלים,
אין לזה משמעות
אולי הם סתם מסתכלים,
אין לזה משמעות
אנונימי
מי אמר שמסתכלים עלייך כי את יפה
אולי את מכוערת ובגלל זה מסתכלים?
אולי את מכוערת ובגלל זה מסתכלים?
מפחדים לקבל לא כנראה
שואל השאלה:
אני לא מכוערת ואני לא אימו אני מודעת לזה שאני יפה אז בוודאות לא מסתכלים כי אני מכוערת זה כנראה כי הם מתעניינים אז למה לא לפנות?
אני לא מכוערת ואני לא אימו אני מודעת לזה שאני יפה אז בוודאות לא מסתכלים כי אני מכוערת זה כנראה כי הם מתעניינים אז למה לא לפנות?
אנונימית
מפחדים אחות תנסי את לגשת אליהם
מכירה את זה
פשוט אין להם אומץ הם מעדיפים להסתתר מאחורי מסך הטלפון ולהתחיל באינטרנט
אין את הקסם שהיה פעם
פשוט אין להם אומץ הם מעדיפים להסתתר מאחורי מסך הטלפון ולהתחיל באינטרנט
אין את הקסם שהיה פעם
הם חושבים שאין להם סיכוי איתך
אנונימי
אם את יפה כנראה הרבה בנים מפחדים להתחיל מחשש לדחיה או משהו זה משהו שצריך להרים לך לדעתי
כנראה את מאוד יפה ומושכת אבל משהו באנרגיה שלך מאוד מרחיק, אוליי הם מפחדים שתדחיי אותך או שאת לא נראת חברותית. כמובן שאני לא אומרת שאת כזאת.
אנונימית
או שחושבים שאת מחוץ לליגה שלהם או שחושבים שאת מוזרה פשוט
שאת יפה מידי בשביל שיתחילו איתך (זה אמור להיות מחמאה...)
אנונימית
אז רק רגע בת כמה את ודרך אגב אני הראשון שכתב
אני באמת מעוניין להתחיל איתך
^תני לברו צ'אנס
אנונימי
באותו הנושא: