20 תשובות
מעדיפה לך שפחות אבל איך שטוב לך נסיכה
לא זה לא ישנה כלום, אם את לא עושה את זה בשביל מטרה כלשהי את סתם עושה את זה
מה את מנסה להשיג בזה?
בוודאי. זה שומר על עצמך עד החתונה. תחשבי על הבעל ששומר את עצמו רק לאשתו, ולא מבלה כל היום עם בנות, אך ורק מוכן עבור אשתו, זה הרבה יותר מוערך הרבה יותר מורגש אהבה
מומלץ כן עברתי את התהליך הזה אם את רוצה לדבר בפרטי אני כאן❤
לא זה לא^^ אתם סתם הכנסתם את זה לעצמכם לראש, במאה ה21 גבר יכול לבלות בחברת בנות ולהפך
אנונימי
יכול לעשות מה שהוא רוצה יש לו בחירה חופשית השאלה האם באמת כדאי לו?
מי את שתחליטי
אנונימי
לא אני החלטתי
תראה איך העולם הדייטינג המערבי פועל יפה
תראה איך העולם הדייטינג המערבי פועל יפה
את מכלילה?
אנונימי
פיזית אנשים שנמצאים בתוך החברה הזאת מתלוננים עליה בלי לשים לב
אני עברתי אותה והיא פחות נוצצות מקרוב
חברות שלי שעדיין עוברות אותה בוכות לי כל שבוע על גבר אחר ואני מודה לה' כל יום שאני כבר לא נמצאת שם
אני עברתי אותה והיא פחות נוצצות מקרוב
חברות שלי שעדיין עוברות אותה בוכות לי כל שבוע על גבר אחר ואני מודה לה' כל יום שאני כבר לא נמצאת שם
זה לא גורף, זה שראית מצבים דפוקים לא אומר שהדרך הזאת לא נכונה לכולם
אנונימי
כיף לך לעבור מאישה לאישה בניסיון למצוא את האחת? כיף לך הריקנות? השבר לב? החוסר אימון באהבה?
אני לא אומרת לך מה לעשות יש לך בחירה חופשית אבל אל תבוא למישהי שרוצה לשמור נגיעה ותגיד לה שלא כדאי לה כי אתה לא במצב טוב יותר
אני לא אומרת לך מה לעשות יש לך בחירה חופשית אבל אל תבוא למישהי שרוצה לשמור נגיעה ותגיד לה שלא כדאי לה כי אתה לא במצב טוב יותר
את לא יודעת עליי כלום חחחח את אפילו לא בכיוון
אנונימי
חכה קצת
אני לא ממליץ, אם את לא רוצה מגע את לא חייבת בלי קשר לשמירת נגיעה, אבל רגישות מוגזמת היא לא בריאה, מבחינת הדת את אומרת שאת "סוג של דתיה" אבל לא היה לך בעיה עקרונית לגעת בגבר, את חושבת שהדת והעובדות שלה נכונות?
אם את רוצה אני יכול להפריך איזה הוכחה שתתני!
אם את רוצה אני יכול להפריך איזה הוכחה שתתני!
איך שמירת נגיעה קשורה ל"רגישות מוגזמת" ?
כן, תשמרי את עצמך לבעלך.
תהי בקדושה וטהרה ככה.
תהי בקדושה וטהרה ככה.
בוודאי!
קודם כל אם את מאמינה בתורה (וגם אם לא חחח) תדעי שזה לגמרי מצווה מדאורייתא. זה לא חומרא ולא "מנהג טוב" - אלא חובה הלכתית גמורה שהרבה לא יודעים!
אז באמת תשדלי כמה שאת יכולה :)
ותראי, לעשות את רצון השם זה תמיד כדאי ותמיד טוב "ה' לא ימנע טוב להולכים בתמים".. תלכי בתמימות עם ה' את לעולם לא תפסידי! ובכללי יש בזה משהו מאוד חזק שאת יודעת שאת הקשר הפיזי והרומנטי את שומרת רק לאחד המיוחד בשבילך- והוא שומר בשבילך גם. יש לך קשר מיוחד שאת תחווי אותו רק עם בן אדם אחד ויחיד- וזה בעלך.
זה יותר מיוחדות ומשהו מאוד טהור ויפה לדעתי.. אבל עזבי את דעתי, יש פה את דעתו של השם יתברך ;)
המון בהצלחה!
קודם כל אם את מאמינה בתורה (וגם אם לא חחח) תדעי שזה לגמרי מצווה מדאורייתא. זה לא חומרא ולא "מנהג טוב" - אלא חובה הלכתית גמורה שהרבה לא יודעים!
אז באמת תשדלי כמה שאת יכולה :)
ותראי, לעשות את רצון השם זה תמיד כדאי ותמיד טוב "ה' לא ימנע טוב להולכים בתמים".. תלכי בתמימות עם ה' את לעולם לא תפסידי! ובכללי יש בזה משהו מאוד חזק שאת יודעת שאת הקשר הפיזי והרומנטי את שומרת רק לאחד המיוחד בשבילך- והוא שומר בשבילך גם. יש לך קשר מיוחד שאת תחווי אותו רק עם בן אדם אחד ויחיד- וזה בעלך.
זה יותר מיוחדות ומשהו מאוד טהור ויפה לדעתי.. אבל עזבי את דעתי, יש פה את דעתו של השם יתברך ;)
המון בהצלחה!
ברור שכל מה שצוה השם, שזה לטובתך, בלי קשר לזה שזה חובה. יש לך גם רווחים לעולם הזה וגם שכר טוב לעולם הבא. זה לא סתם מישהו שהחליט, אלא הקדוש ברוך, לכל כל אלה ששואלים את העונים מי הם שיחליטו (כאילו זה הם ולא הקדוש ברוך הוא), שישאלו את עצמם מי הם שיחליטו שהיום לא צריך לשמור את ההלכות האלה, למרות שהקדוש ברוך צוה את זה לכל הדורות.
באותו הנושא: