5 תשובות
מהתרגשות!
אני רומנטיקן חסר תקנה._.
אני רומנטיקן חסר תקנה._.
טיפה מוזר..
אנונימית
חחח למה היית רועד?
אנונימי
זה מצויין חח
אמאלה הייתי רועד.
באותו הנושא: