4 תשובות
זה נשמע ממש אחלה
אנונימית
שמע זה נראה שמשלמים לך יותר מ-100 שח לשעה שזה הרבה. אבל זה תלוי בגיל ובשלב בחיים שבו אתה נמצא. אני לא חושב שכל החיים את תרצה לעבוד עבודה פיסית בלילות.
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה לכל החיים
כרגע במצב שאנחנו נמצאים
עם מדינה שהכל יקר בה
ושיוקר המחייה חונק את כל האזרחים
כל עבודה שמרוויחים כמה שיותר צריך לקחת
לא אמרתי שזה לכל החיים
כרגע במצב שאנחנו נמצאים
עם מדינה שהכל יקר בה
ושיוקר המחייה חונק את כל האזרחים
כל עבודה שמרוויחים כמה שיותר צריך לקחת
אנונימי
אם יש לך כוח לעבודה פיזית ושעות שינה שונות מרוב העולם לך על זה תעשה קופה יפה למה לא (לעתיד הייתי מנסה למצוא תחום להתמקצע אבל זה כבר עניין אישי ותלוי בגיל ושלב בחיים)
באותו הנושא: