7 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שיש מסכים אני רוצה לדעת אם רואים משם משהו.... ושאלתי שאלה את לא צריכה להגיב ככה
אני יודעת שיש מסכים אני רוצה לדעת אם רואים משם משהו.... ושאלתי שאלה את לא צריכה להגיב ככה
אנונימית
יהיה קשה לך לראות את האנשים
שעל הבמה יעני
^^ תנדרי שאת לא בת 12
אנונימית
את צועדת להיכל נוקיה ואפילו שואלת אם חוזים במשהו כפרה גם אם לא יש מסכים לכי תהני
את הבמה לא ככ אבל יש מסכים תעשי חיים
את הולכת להיכל מנורה ועוד שואלת אם רואים משהו כפרה גם אם לא יש מסכים לכי תהני
באותו הנושא: