4 תשובות
בהצלחה בן אדםםם
אין לי כלכך טיפים אבל מקווה שיהיה טובב3>
אין לי כלכך טיפים אבל מקווה שיהיה טובב3>
שואל השאלה:
כן אבל לא יודע אני מרגיש כל כך לא ראוי
והיא קצת יוצאת עם מישהו כרגע אבל בגלל שזה דייט ראשון והם גרים ממש רחוק אז החלטתי שלפחות אני אגיד לה את זה, ואגיד לה שאם יצא לנו בעתיד אז נבדוק אם יכול ללכת בינינו
אבל באמת שהיא מקסימה אותי ויש לי מלא דברים טובים להגיד עליה מהיכרות קצרה איתה
כן אבל לא יודע אני מרגיש כל כך לא ראוי
והיא קצת יוצאת עם מישהו כרגע אבל בגלל שזה דייט ראשון והם גרים ממש רחוק אז החלטתי שלפחות אני אגיד לה את זה, ואגיד לה שאם יצא לנו בעתיד אז נבדוק אם יכול ללכת בינינו
אבל באמת שהיא מקסימה אותי ויש לי מלא דברים טובים להגיד עליה מהיכרות קצרה איתה
אנונימי
היידה בהצלחה!!
תיהיה אתה וכדי להרגיע את הלחץ תחשוב שמקסימום לא יילך והכל טוב.
כולה דייט לא?
תיהיה אתה וכדי להרגיע את הלחץ תחשוב שמקסימום לא יילך והכל טוב.
כולה דייט לא?
שואל השאלה:
ואי אמרתי לה את זה
זה היה מפחיד אימלה
ואי אמרתי לה את זה
זה היה מפחיד אימלה
אנונימי
באותו הנושא: