2 תשובות
שואל השאלה:
כיאלו עוד לא בסדיר
אם את עדיין לא בסדיר בצבא, אין אפשרות להוציא גימלים דרך אפליקציה צבאית (כמו אפליקציית "רפואה צבאית") אלא אם את כבר חיילת בסדיר. אם את משרתת במילואים או בהכשרה, ייתכן ויהיה צורך להוציא גימלים דרך מפקד הישיבה או דרך המרפאה הצבאית המיועדת למילואימניקים.

כמובן, כל מקרה יכול להיות שונה ויש מומלץ להתייעץ עם גורמים רשמיים בצבא או במרפאות כדי לדעת את הנהלים המתאימים לך.