6 תשובות
לא אם את בי אז הכול טוב נראה לי
שואל השאלה:
אני b36 זה גדול מידי לחזיה בלי רצועה?^
אנונימית
שואל השאלה:
^ מזתומרת עדיף עם מאחורה?
אנונימית
מה שאת חושבת לפי התגובות זה נראה טוב אבל אני רק יגיד אם את בחורה עם חזה גדול אני לא ממליצה בלי רצועות כי זה לא יתפוס
תבדקי בביקורות זה תמיד עוזר ותחפשי תמונות ששמו בביקורות כדי לראות איך זה יושב על הגוף
לדעתי עדיף עם מאחורה אבל תבחרי את ותסתכלי על ביקורות
אנונימית