7 תשובות
לדעתי לא ישחררו אותם
אולי את האמא כן אבל את הילדים לדעתי לא
אנונימי
כן, אמרו שישחררו אותם והם מחוייבים כי זו עסקה, דבר שני לא אמרו אם מחזירים אותם בחיים או מחזירים גופות שלהם לצערי . מקווה שהם בסדר
הם אמרו שהם צריכים לבדוק מי בחיים ומי לא. אנחנו לא יודעים מה המצב שלהם, נקווה שהם בחיים
הלוואי שהם בכלל בחיים קשה לי להאמין שילד בן שנה ישרוד שם
שואל השאלה:
^
אני מאוד מקווה שהם בסדר ואגב מסכימה איתך אי אפשר לגדל בתנאים כאלה ילד בן שנה ולהבטיח שהוא ישאר בחיים
אנונימית
תודה רבה לך על הפרח וכן נורא נורא עצוב הלוואי שכמו שאת אומרת והם בחיים
ואוו שוב תודה ובעזרת ה' נקווה שהם יחזרו כולם בקרוב ממש ממש