5 תשובות
לדעתי בית ספר זה חרטא אז לא אכפת לי אבל אם חשוב לך בית ספר אז תסדר את הזמנים שלך ככה שיהיה לך זמן ללמוד וגם לעשות נה שאתה אוהב
שואל השאלה:
הדברים החיוניים שעושים לי טוב זה סתם בזבוז זמן וברגע שאני מתחיל עם זה מאוד קשה לי להפסיק
הדברים החיוניים שעושים לי טוב זה סתם בזבוז זמן וברגע שאני מתחיל עם זה מאוד קשה לי להפסיק
אנונימי
אם הם עושים לך טוב,
אזי שהם בהחלט לא בזבוז זמן.
אפשר גם לשבת על הספה ולבהות באוויר אם זה עוזר לך להרגע ולנקות את המחשבות.
בבקשה אל תמעיט בערך החשיבות של הדברים שמעודדים אותך,
אולי לאחר הם ייראו חסרי חשיבות,
אבל בטח לא לך.
שים לעצמך מטרה, כמה זמן להקדיש ביום לכל דבר ותשתדל לעמוד בזמנים שהקצבת לעצמך.
יש מקום גם ללימודים/ עבודה/ כל מטלה חשובה אחרת,
וגם לעניינים חסרי חשיבות כביכול, כמו הזמן שלנו עם עצמנו.
אל תשפוט את עצמך קשה מדי;
אתה בן אדם ואתה צריך מפלט מהמציאות.
תנסה למצוא איזון בין השניים,
ואל תוותר על שומדבר שעושה לך טוב, אף פעם ❤
אזי שהם בהחלט לא בזבוז זמן.
אפשר גם לשבת על הספה ולבהות באוויר אם זה עוזר לך להרגע ולנקות את המחשבות.
בבקשה אל תמעיט בערך החשיבות של הדברים שמעודדים אותך,
אולי לאחר הם ייראו חסרי חשיבות,
אבל בטח לא לך.
שים לעצמך מטרה, כמה זמן להקדיש ביום לכל דבר ותשתדל לעמוד בזמנים שהקצבת לעצמך.
יש מקום גם ללימודים/ עבודה/ כל מטלה חשובה אחרת,
וגם לעניינים חסרי חשיבות כביכול, כמו הזמן שלנו עם עצמנו.
אל תשפוט את עצמך קשה מדי;
אתה בן אדם ואתה צריך מפלט מהמציאות.
תנסה למצוא איזון בין השניים,
ואל תוותר על שומדבר שעושה לך טוב, אף פעם ❤
אל תהיה מאוכזב מעצמך ❤
חיוני או לא,
אל תוותר על הדברים שעושים לך טוב.
העניין הוא לשלב בינם לבין המטלות שלנו,
להקציב זמן לכל דבר,
ולתת משקל נכון לכל עיסוק בהתאם לתועלת הפיזית וההרגשה הנפשית.
ככל שתלמד לשלב בין העולמות,
של הצורך היומיומי ושל עולם הנפש,
אתה תראה שתרגיש הרבה יותר טוב,
רגוע, ממוקד, והכל יצליח לך יותר בקלות.
הכל עניין של איזון בחיים,
כל אדם זקוק לניתוק שלו מהמציאות והמטלות.
מה המינון הנכון?
את זה אתה תלמד מיום ליום,
עד שתצליח ותנצח ❤
חיוני או לא,
אל תוותר על הדברים שעושים לך טוב.
העניין הוא לשלב בינם לבין המטלות שלנו,
להקציב זמן לכל דבר,
ולתת משקל נכון לכל עיסוק בהתאם לתועלת הפיזית וההרגשה הנפשית.
ככל שתלמד לשלב בין העולמות,
של הצורך היומיומי ושל עולם הנפש,
אתה תראה שתרגיש הרבה יותר טוב,
רגוע, ממוקד, והכל יצליח לך יותר בקלות.
הכל עניין של איזון בחיים,
כל אדם זקוק לניתוק שלו מהמציאות והמטלות.
מה המינון הנכון?
את זה אתה תלמד מיום ליום,
עד שתצליח ותנצח ❤
שואל השאלה:
זה לא יום לימודים רגיל של בית ספר
זה לימודים גבוהים
זה לא יום לימודים רגיל של בית ספר
זה לימודים גבוהים
אנונימי
באותו הנושא: