15 תשובות
תשלחי הודעה
שואל השאלה:
ואם הוא לא יחזיר לי עוקב?? זו תהיה פדיחב ממש? כי אני רואה אותו כל הזמן
אנונימית
אז גם תיצרי קשר עין ותהיי יותר לידו וגם תשלחי ומקסימום אם לא יחזיר תגרמי לו עצה שלי
תשלחי לו עוקב ואם הוא לא מחזיר לך עוקב כנראה שהוא לא בעניין ותנסי לרדת ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
^^ איך אני אגרום לו?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם על העזרה מעריכה את זה מאוד
אנונימית
תצחקי איתו דברי איתו שבי יותר קרוב תסתכלי עליו וזה
שואל השאלה:
סבבה תודה בראץ את אחות בלב
אנונימית
בואי כל יום אחותי
תשלחי לו עוקב בואי נתחיל מזה ותראי לאן זה מתקדם
אם הוא מעלה סטורי אז תשלחי לו תגובה על הסטורי ותתחילו לדבר
אנונימית
תתחילה בלהגיד לו שלום שהוא עובר ליידך כולל את השם שלו וחיוך זה יותר יעבוד אם דיברתם טיפה פו ושם ולאט לאט אוליי לנסות להגיד משהו יותר
תתחילי בליצור קשר עין
תעשי לו עוקב
אנונימית
תנסי לדבר איתו אז תשאלי אם הוא רוצה להפגש ואז תאמרי לו בכנות את הרגשות שלך ואולי הוא מרגיש בידיוק כמוך