3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא עובדת הרבה זמן ^
עדיין, את צריכה לראות מה כולל התהליך הזה אצלכם כי אי אפשר לעזוב פשוט ככה ולהשאיר אותו בלי עובדת
תגידי לו שאת רוצה להתפטר ותשאלי אותו כמה זמן מראש את צריכה להודיע ומה זה כולל תהליך ההתפטרות אצלך בסניף