6 תשובות
כן... למרות שאין לך מה לא להרגיש בנוח עם זה
תעשי מה שטוב לך
לדעתי אין מה להתבייש בדת
לדעתי אין מה להתבייש בדת
זה בסדר מצד שני יכולים לראות אותך כמשהו מאוד מסויים וזה די יבלבל אם פתאום יתחילו להתחבר אלייך
בסדר גמור, הכל מתחיל בצעדים קטנים ובהדרגה, במיוחד חזרה בתשובה
שואל השאלה:
זה גורם לי להרגיש שונה בבית ספר...וגם אין לי בתי ספרי דתיים באזור
זה גורם לי להרגיש שונה בבית ספר...וגם אין לי בתי ספרי דתיים באזור
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא הולכת עם חצאיות לבית ספר וגם לא אמרתי לאף אחד^
כי אני לא הולכת עם חצאיות לבית ספר וגם לא אמרתי לאף אחד^
אנונימית
באותו הנושא: