21 תשובות
שואל השאלה:
מלצרות וחנויות בגדים זה פחות בשבילי , מעדיף עבודות שאני לא צריך אינטראקציה עם לקוחות וכזה.

גם אותי רצו להשאיר מילואים מיד מהשחרור ,אבל בסוף ויתרו , איפה את משרתת?
אנונימי
אולי שיחות אלפון כאלו תמיכה אמ איך זה נקרא אממ שירות לקוחות?
מחפשת גםם
שואל השאלה:
^כן ,שירות לקוחות. גם זה פחות מעניין אותי , אין לי עצבים לריב עם לקוחות.

לפני כמה זמן השתחררת?
אנונימי
והכי כמוני שיש
בספטמבר אני גם לא מוצאת את עצמי בכלל
שואל השאלה:
כאילו הלכת לראיונות, ולא אהבת/לא התקבלת?
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו התחלת לעבודה והתפטרת אחרי תקופה , או שפשוט אמרת להם אחרי הראיון שזה פחות מתאים?
אנונימי
אמרתי אחרי הראיון שזה פחות מתאים רצו 24/7 בעבודה ואסור ימי חופש.. ולא מחלה
איזה מין עבודה זאת ? נצלנים..
וגם המנהלת הייתה זוועה התנהגה אליי כאלו אני עושה לה טובה ..
שואל השאלה:
אז כאילו לא הכנסת שקל מאז השחרור?
אנונימי
שואל השאלה:
אם את רוצה שעות קבועות ,אז אולי תבדקי עבודות במשרדים מסודרים שעובדים בשעות קבועות, אולי להיות מזכירה וכזה.

אני לא חושב שזה חוקי, עבודה בלי ימי חופש ומחלה.
אנונימי
התקבלתי לכל מקום שעשיתי ראיון.. פשוט המקום / ו והתנהגות של העבודות שם לא התאים לי.
כן עדיין לא .. ניסיתי הרבה ולא הלך..
שואל השאלה:
השתחררת בספטמבר ,ועדיין לא מצאת עבודה?
אנונימי
לא לזרוק אליי מלח
ואני מחפשת בודקת מעדיפה כמה שיותר עם ילדים ..
מקווה שגם אתה תמצא משהו.
שואל השאלה:
תודה.
דרך אגב, ממליץ לך לברר עם ביטוח לאומי.
אם השתחררת בספטמבר , אז היה לך פטור על אוקטובר נובמבר, אבל על דצמבר את צריכה לשלם עצמאית דמי ביטוח.
אנונימי
ושתדע.. הרבה נאבדים אלרי השחרור .. שלא תיציא אותי לא בסדר ואני ארגיש חדא עם עצמי.. בבקשה..
שואל השאלה:
חחח, זה לא כוונתי . אבל להורים שלך זה לא הפריע?.

אם את אוהבת לעבוד עם ילדים ,אז לכי לגן/מעון בתור סייעת , זה שעות מסודרות וגם אחלה כסף
אנונימי
לא. הם סומכים אליי שאני יודעת להסתדר
אני לא ארחיב אני פשוט עדיין מחפשת