5 תשובות
גם אניי
לא נשארו הרבה ימים עד סוף השבוע, רק היום ומחר (בהנחה שאת לא לומדת בשישי). לדעתי כדאי לנצל את זה וללכת לבית ספר. בהצלחה!
אני גם רוצה להבריז לדעתי תבריזי היום תבואי מחר
גם אני רוצה אבל אין ברירה לא באלנו לחטוף צעקות מאמוש
נשאר רק יומיים שלוש ונגמר הזוועה הזאתי בהצלחה
באותו הנושא: