3 תשובות
נוראי אל תלך בחיים
אנונימי
אני מכירה כאלו שלומדים שם, ממה ששמעתי זה לא המקום הכי טוב שיש
שואל השאלה:
^^^
תודה, אני לומד שם כבר כמה שנים וזה חוויה כל הסטיגמות שכולם אומרים זה שקר
^^^
תודה, אני לומד שם כבר כמה שנים וזה חוויה כל הסטיגמות שכולם אומרים זה שקר
אנונימי
באותו הנושא: