5 תשובות
תגידי
אנונימי
את יכולה לומר לו על זה משהו אבל אני לא בטוח שהיית צריכה להיפגע. לא נשמע מהסיפור שהוא התייחס לפצעונים שלך לפני שאת דיברת עליהם, ולכן הוא כנראה חשב שלגיטימי לזרוק הערה פשוט כי את העלית את הנושא. בעיניו, אם לא נעים לך לדבר על זה לא היית מעלה את זה מלכתחילה.
שואל השאלה:
אז לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי כי הוא שאל אותי מה יש לי פה ואמרתי חצקון ואז אמרתי יש לי הרבה חצקונים ואז הוא העיר
אנונימית
אל תחששי לדבר איתו אם באמת נפגעת.
באותו הנושא: