15 תשובות
מטאליקה
סקילט
שואל השאלה:
אני מתה עליהם
אני מתה עליהם
שואל השאלה:
להקת הילדות שלי
להקת הילדות שלי
מטאליקה
יוו בואי נהיה חברים אז
סיסטם אוף א דאון הלהקה הכי טובה שיש!!!! חוץ מקווין
לינקין פארק
שואל השאלה:
@לוברוק
אני מכירה אותםם אני אוהבת את chop suey וlonely day (אני אוהבת את chop suey גם כי יש מילים בשיר שמזכירות לי את טראוויס מסאלי פייס)
@לוברוק
אני מכירה אותםם אני אוהבת את chop suey וlonely day (אני אוהבת את chop suey גם כי יש מילים בשיר שמזכירות לי את טראוויס מסאלי פייס)
system of a downnn
אם את רוצה דברים כבדים אז infant annihilator, cannibal corpse, lorna shore
ואם קליל יותר אז slipknot,limp bizkit,metalica, megadeatn וכו
ואם קליל יותר אז slipknot,limp bizkit,metalica, megadeatn וכו
לאלא להקה בשם "דג"
שואל השאלה:
@ravid7 אה כאילו mother mother?
@ravid7 אה כאילו mother mother?
gojira
שמעתי להקת דג מטורפים
באותו הנושא: