15 תשובות
מטאליקה
סקילט
שואל השאלה:
אני מתה עליהם
שואל השאלה:
להקת הילדות שלי
יוו בואי נהיה חברים אז
סיסטם אוף א דאון הלהקה הכי טובה שיש!!!! חוץ מקווין
לינקין פארק
שואל השאלה:
@לוברוק
אני מכירה אותםם אני אוהבת את chop suey וlonely day (אני אוהבת את chop suey גם כי יש מילים בשיר שמזכירות לי את טראוויס מסאלי פייס)
system of a downnn
אם את רוצה דברים כבדים אז infant annihilator, cannibal corpse, lorna shore
ואם קליל יותר אז slipknot,limp bizkit,metalica, megadeatn וכו
לאלא להקה בשם "דג"
שואל השאלה:
@ravid7 אה כאילו mother mother?
שמעתי להקת דג מטורפים