7 תשובות
לא. אם זה חשוב לך הייתי שואלת, זה לא מוזר בכלל.
שואל השאלה:
לא פשוט לא מאוחר מדיי עכשיו?
לא פשוט לא מאוחר מדיי עכשיו?
אנונימית
לא מוזר
עדיף מחר בבוקר כבר
שואל השאלה:
ואני רציתי להחליף אותו כי התחננתי למשמרת הזאת
ואני רציתי להחליף אותו כי התחננתי למשמרת הזאת
אנונימית
לא מוזר בכלל בכללי לשלוח
עכשיו זאת כן שעה מאוחרת אז אם אתם לא חברים בעבודה לא הייתי שולחת הייתי מחכה למחר בבוקר
עכשיו זאת כן שעה מאוחרת אז אם אתם לא חברים בעבודה לא הייתי שולחת הייתי מחכה למחר בבוקר
שואל השאלה:
כאילו מה זה חברים.. מדברים על העבודה בסבבה זורם כזה
שלח פעם הודעה ב11 כזה או עשר וחצי בלילה
לא נחשב?
כאילו מה זה חברים.. מדברים על העבודה בסבבה זורם כזה
שלח פעם הודעה ב11 כזה או עשר וחצי בלילה
לא נחשב?
אנונימית
באותו הנושא: