9 תשובות
הסברתי לך כבר בשאלה הקודמת בתשובה הכי מפורטת שאפשר,לחפש במקום לברוח מהתוצאות בשביל קבלה עצמית רק תוביל אותך לתהום
גם לי יש ואני לא יודע מה לעשות
כן גם אני ככה אפילו להיכנס לכיתה באיחור אני לא מצליחה או בקושי מסתכלת בעיניים
אני מכיר את התחושה הזו מקרוב,
חרדה חברתית זה משהו שאפשר לשנות כמו רוב הדברים, אבל גם כמו כל הדברים זה תהליך שלוקח זמן ולעיתים קשה. גם חרדה חברתית יכולה להתקיים מכל מיני סיבות, חלקן מטראומה או מאירועים קשים או מדימוי עצמי נמוך. תנסי לקבל את עצמך, תזכרי שכל האנשים שיצא לך לדבר איתם הם בסך הכל אנשים בדיוק כמוך. אני יודע שזה קל יותר להגיד את זה, אבל זה צורת מחשבה מסוימת. דרך נוספת היא להתמודד, לא לוותר. בהדרגה כמובן, אבל להתחיל לדבר גם כשקשה ולא נוח. תזכרי שאת מדהימה, ואת לא צריכה את האישור של אחרים. ותזכרי שהרוב בראש, בסופו של דבר רוב האנשים רגועים ולא מחפשים מגרעות. אין תשובה חד משמעית כיצד להעלים חרדה. כל אדם הוא שונה ואצל כל אדם זה יכול להגיע ממקום שונה. אם את מרגישה שאת צריכה עזרה נוספת, גם פסיכולוגים או מטפלים יכולים לעזור לך למצוא כלים שמתאימים לך. אבל בלי קשר, עצם העובדה שאת מודעת לעצמך ורוצה לשנות את זה, את כבר בדרך הנכונה. תנסי אולי (אם ניתן) לאתר את המקור, מאיפה המחשבות האלו מגיעות.
מה שאני כותב כאן זה דברים שעזרו לי באופן אישי. יכול להיות שאצלך זה ייראה קצת אחרת או שמה שכתבתי פחות יתאים.. וזה לגמרי בסדר, חשוב שתמצאי את הדרך שמתאימה לך להתמודד.
שוב, את לא לבד. ויש לך את הכוח להתמודד עם זה בדרך שמתאימה לך.
אני מאמין שתצליחי ותוכלי לשנות את המצב לטובה! ולכל דבר או שאלה אני תמיד כאן.
חרדה חברתית זה משהו שאפשר לשנות כמו רוב הדברים, אבל גם כמו כל הדברים זה תהליך שלוקח זמן ולעיתים קשה. גם חרדה חברתית יכולה להתקיים מכל מיני סיבות, חלקן מטראומה או מאירועים קשים או מדימוי עצמי נמוך. תנסי לקבל את עצמך, תזכרי שכל האנשים שיצא לך לדבר איתם הם בסך הכל אנשים בדיוק כמוך. אני יודע שזה קל יותר להגיד את זה, אבל זה צורת מחשבה מסוימת. דרך נוספת היא להתמודד, לא לוותר. בהדרגה כמובן, אבל להתחיל לדבר גם כשקשה ולא נוח. תזכרי שאת מדהימה, ואת לא צריכה את האישור של אחרים. ותזכרי שהרוב בראש, בסופו של דבר רוב האנשים רגועים ולא מחפשים מגרעות. אין תשובה חד משמעית כיצד להעלים חרדה. כל אדם הוא שונה ואצל כל אדם זה יכול להגיע ממקום שונה. אם את מרגישה שאת צריכה עזרה נוספת, גם פסיכולוגים או מטפלים יכולים לעזור לך למצוא כלים שמתאימים לך. אבל בלי קשר, עצם העובדה שאת מודעת לעצמך ורוצה לשנות את זה, את כבר בדרך הנכונה. תנסי אולי (אם ניתן) לאתר את המקור, מאיפה המחשבות האלו מגיעות.
מה שאני כותב כאן זה דברים שעזרו לי באופן אישי. יכול להיות שאצלך זה ייראה קצת אחרת או שמה שכתבתי פחות יתאים.. וזה לגמרי בסדר, חשוב שתמצאי את הדרך שמתאימה לך להתמודד.
שוב, את לא לבד. ויש לך את הכוח להתמודד עם זה בדרך שמתאימה לך.
אני מאמין שתצליחי ותוכלי לשנות את המצב לטובה! ולכל דבר או שאלה אני תמיד כאן.
היי אנונימית
אני מבינה מדברייך שסובלת מחרדה חברתית שמקשה עלייך ביום יום שלך
קודם, זה שאת מודעת אליה ושאת שמה לב מתי זה קורה לך ובאילו סיטואציות זה חשוב לטובת ההתמודדות עימה.
הרבה אנשים סובלים מחרדה חברתית ואפשר גם לטפל בזה
תנסי לשתף אנשים קרובים אלייך ולפנות לעזרה מקצועית
אני אביב ואני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת, אני מזמינה אותך לשיחה בה נוכל לחשוב יחד על הדברים ולנסות לעזור לך.
אפשר בפרטי (פה בצ'אט), באינסטגרם / בטיקטוק (elem.digital)
או בווטסאפ משמונה בערב ועד חצות (מצרפת לינק)
אני מבינה מדברייך שסובלת מחרדה חברתית שמקשה עלייך ביום יום שלך
קודם, זה שאת מודעת אליה ושאת שמה לב מתי זה קורה לך ובאילו סיטואציות זה חשוב לטובת ההתמודדות עימה.
הרבה אנשים סובלים מחרדה חברתית ואפשר גם לטפל בזה
תנסי לשתף אנשים קרובים אלייך ולפנות לעזרה מקצועית
אני אביב ואני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת, אני מזמינה אותך לשיחה בה נוכל לחשוב יחד על הדברים ולנסות לעזור לך.
אפשר בפרטי (פה בצ'אט), באינסטגרם / בטיקטוק (elem.digital)
או בווטסאפ משמונה בערב ועד חצות (מצרפת לינק)
קישורים מצורפים:
וואי גם לי יש חרדה חברתית ואין לי מושג מה עושים עם זה
תאמת שגם לי יש חרדה חברתית מאוד קשה מגיל קטן ואני בידיוק מתחיל לעבוד על עצמי ולנסות לצאת מזה כי זה קשה להתמודד ככה וזה עוצר לי הרבה דברים בחיים
תשברי את הפלפון, לכי החוצה ותתחילי סתם לדבר עם אנשים, נקסט
באותו הנושא: