7 תשובות
מגיע לך משהו יותר ברמה שלך אחות
שואל השאלה:
דווקא אני מרגישה שאני לא ברמה שלו):
אנונימית
שואל השאלה:
כי הוא נראה חברותי ועם אחים מכבדים ובן אדם עם אנרגיות חיוביות ומחייך
ואני ההפך
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם לא מאשימה אותו כי לא ממש היה לנו שיח מעניין בזמן הזה
סתם דיברנו "היי מה קורה" וזה, ובקושי היה מעבר אבל כן רציתי לראות אם מתפתח משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הוא שהפסיק לדבר איתי..
אנונימית
תתני הזדמנות
תני הזדמנוצ