50 תשובות
זה לא גברי בעיניי סליחה אף טחד לא צריל לרדוף קשר זה הדדי ואם טין לך טת זה אל תכנס לזוגיות עדיין
זה הגיוני רצח. מבין
כאילו הגיוני אבל יתייאשו ממך מהר מאוד
ואיי לא גבר צריך לרדוף אל תחייה בסרט בוא
חחח אני בול כמוך אחי, רק שאני לא מחפש שהן ירדפו אחרי זה קורה לבד מחוסר יחס שלי אליהן, ולא בקטע רע אני פשוט חושב כמוך שזה נואש לרדוף אחרי בחורה
שואל השאלה:
שמע זה מצחיק שהן אומרות שזה התפקיד של הגבר אבל בפועל הן אוהבות לרדוף אחרינו כשאתה אדיש אליהן ולא נותן יחס...
כאילו אם מישהי לא תענה לי אני בחיים לא אשלח לך "מה הולך" כמו רוב הגברים
אנונימי
בואנה יקבוצה של נמושות צאו מהמחילה וראו עולם
בדיוק ככה אחי, יש איזה אחת שלא הייתי רודף אחריה אפילו פעם אחת היא הייתה מתחרפנת היא הפכה לאובססיבית, וניתקה קשר רק אחרי שנה ורק אחרי שמצאה לה מישהו
בדרך כלל בנות לא רודפות אלא אם אתה חתיך אז תמשיך לפנטז
אנונימי
אף אחת לט אוהבת לרדוף אחרי גבר זה פשוט קורה לי לשמחתי לא
זה מרגיש נואש אבל לפעמים זה כן שווה את זה
q.z
שואל השאלה:
אחי זה לא קשור לחתיכות, ברגע שאתה לא נואש כמו כולם וגורם לה להסתקרן היא תהיה מכורה אלייך ואובסיסבית
בחורות אוהבות לרדוף הן פשוט לא מודות בזה
אנונימי
חחח חיים בסרט
אם בן יחשוב שאני ארדוף אחריו הוא יכול לשכול מהצומי שלי.
אתה רוצה לשחק משחקים? סבבה. לא איתי.
כע בחורה רצינית לבית לא תרדוף אחרייך אולי שתתבגר תבין שאם משהו באמת חשוב לך אתה תצטרך לקום להילחם עליו נקודה על השאר סתם בחורות שתבזבז איתן תזמן
חחח שמע עד היום יש לי מגילת אסתר בצ'אט עם איזה אחת מהבסיס שכולם היו נותנים לה יחס של מלכה
אני לא הייתי מסתכל לכיוון שלה בכלל, רק יושב איתה
עד שהיא אכלה עלי סיבוב והיום נראלי היא קצת אובססיבית
ואני יכול להגיד שכול אלה שיושבים איתה רובם נראים יותר טוב ממני
כמו שמישהי פה אמרה - יתייאשו ממך בסוף
אם אני מדברת עליי לדוגמה אז זה לא יהיה בסוף אלא בהתחלה
שואל השאלה:
זה ברור בתיאוריה הן יגידו "אני לא משחקת משחקים וברגע שמישהו לא יראה לי יחס אני חותכת" אבל בפועל כשמגיע המישהו הזה שמסקרן אותן ולא שופך את עצמו בהתלהבות עליהן הן כן מחפשות את הרדיפה אחרייך
אנונימי
וואי וואי וואי וואי בסדר שאלת שאלה מבלי רצון לשמוע תשובה
נסה אותי, אני לא ירדוף אחרייך. סיימתי עם זה.
בנים זה עם שלא שווה את האנרגיה.
אז עשה טובה ולך תהיה "מסתורי" סביב בנות מושפעות שיתלהבו ממך.
אם אתה מחפש שירדפו אחרייך כנראה שחסר לך משהו. תחשוב על זה
שואל השאלה:
מעדיף בחורה שיודעת לכתוב באותיות אית"ן
אנונימי
ואני מעדיפה גבר אמיתי ולא ילד שמשחק משחקים כי חסר לא משהו בחיים
חחוח ימניאק
זה בסדר לגמרי חיים שלי! מאחלת לך שתמצא את הגבר שמתאים לך
אנונימית
שואל השאלה:
בנות שחושבות שגיי זה קללה/מעליב נתקעו ב2012
אנונימי
אף אחד פה לא קראה לך גיי אבל אולי אתה באמת גיי
מי אמר שגיי זה קללה בואנה לא לייצר ריבים
שואל השאלה:
האנונימית למעלה נשמות
אנונימי
אעה חוחיח טוב שלה
לדעתי ההומור שלך פשוט לא עובד בשעה הזאת.
לך לישון חמוד קטן
שואל השאלה:
טוב מתוקה
רק מציע לפני ללמוד איך כותבים בלשון עתיד גוף ראשון
אנונימי
סתום תפה מה אתה נתפס עליה על קטנות תשחרר לא גברי שלך אמרת אתה לא נתפס על בחורות אז יעאללה
לא לא זה בסדר, אני לא טובה בלשון בדיוק כמו שהוא לא טוב בלדבר עם בנות אז הוא חושב שאם הוא יתעלם מהן הן ירדפו אחריו על 4
שואל השאלה:
מבין שלא לקחת את הכדורים היום, רק בריאות הנפש חמודה
אנונימי
אני לא לוקחת אותם כבר שנתיים, אני על הקצה פה. אבל מה כיף לא? אתה גרוע עם בנות אני גרועה בלשון אפשר לעשות פה משהו
נוו באמת אחותי אחרי שעה שאנחנו יורדות עליו את מתחילה איתו (סמיילי בוכה מצחוק)
תודה לבורא עולם דמייני אחד כזה רודף אחרייך חחחחח אתה שליח האל!
אנונימית
אנונימי שמור קצת על פאסון חשבתי אתה לא אוהב לרדוף אחרי בחורות
^^^לא אני סתם נהנת לרדת עליו.
אני יודעת במה אני לא טובה, אז למה לא להשתמש בזה ולהראות שלא איכפת לי שהוא יורד על החולשות שלי? ועל הדרך לעצבן אותו שהוא סתם עוד פרצוף מזויף שחושב שהוא גבר אלפא כמו הילדים בטיקטוק
שואל השאלה:
זה שאתה חושב שלעקוץ בן אדם אומר שאתה רודף אחריו, זאת כבר בעיה אחרת. הייתי עונה אותו דבר גם לגבר, לא כל אינטראקציה עם אישה היא בשביל להשיג אותה
אנונימי
מה אתה פרינססה
אני מאוד מזדהה
אנונימי
זה די הגיוני....
אם גבר לא ירדוף אחרי אישה ויתן לאישה לרדוף בסופו של דבר ימאס לה
אז זה כמו שגבר ירדוף אחרי אישה, בסופו של דבר ימאס לו

לא שזה לא גברי
זה פשוט וכנראה לא רגיל
כן הגיוני לגמרי וזה ככה צריך להיות גם ככה
"לא שופך את עצמו עליהן בהתלהבות" מה המשפט הזה אומר לה הבנתי מה זה לשפוך את עצמך על בחורה בהתלהבות, איך אתה מגדיר התלהבות
אנונימי
בסוף ימאס לה
מה יוצא לך מזה
כמו שכתבו פה בסוף הן מנתקות קשר ומוצאות מישהו אחר, ואתה סתם בזבזת שנה מהחיים שלך על משחקים על אישה
היתרון הוא הרי תמיד אצל האישה, לא אצל הגבר, יש לה עוד מיליון מחזרים ואופציות והיא מחליפה אותך בשניה אם היא רוצה, אז אם אתה חושב שיצאת גבר בזה ששרפת זמן יקר מהחיים שלך על מישהי כדי לטרלל אותה
אתה סתם נדפקת ותיראה באיזה קלות מצאו לך מחליף אחר לך לצד לפינה לחשוב מה יכלת לעשות עם כל הזמן היקר הזה שבוזבז, הבדיחה על חשבונך.
אנונימית
כל אחד ומה שטוב לו
זה יותר מבסדר מבחינתי
אה לא קראתי שאתה אדיש אליה
זה בסדר אבל לא כל כך יפה...
שואל השאלה:
^
בפער התגובה הכי מצחיקה שראיתי פה יא מתוק. אתה חמוד ללא ספק, לפחות הכוונות שלך טובות
אנונימי
שואל השאלה:
אחי היקר, פחות עובד עליי הסגנון כתיבה של היענו גב גבר עם הדיבור החצי ערסי - מתנשא שבא "ללמד" בנים. האגו שלי ברוך ה' יותר ממעולה.
בכל מקרה מציע לך לצאת מהדמות. כפרה אנחנו כולה בסטיפס. את הסיפורי אבו עלי תשמור לפלוגה שלך
אנונימי
ברה, האגו שלך כל כך שברירי שאתה שואל את השאלה הזאת בלופים באותם ניסוחים כמה חודשים רצוף... ואתה עוד מתפלא למה יורדים עליך שאתה מחפש אישור ולגיטימציה ל"אגו" שלך...
אנונימית