7 תשובות
אני כותב בראול סטארס
שואל השאלה:
נראלי יותר מהתבלבלות זה נפוץ רצח
טעות כתיב. למה הדרמה ?
כןכןכן אני גם לא הבנתי מאיפה אנחנו כישראלים אימצנו את זה חח כי קוראים את זה באמת בראול סטארס,, נראלי אבל לא יודעת חח
שואל השאלה:
שום דרמה סתם רציתי לדעת
זה טיפה כמו "בי" יענו bi שבעברית אומרים את זה כמו be בbecause במקום כמו bye

אז ההסבר הוא שהתרגלו לטעות, מעניין אם יש עוד מילים כאלו חח
טיפשים ממש. לא מודעים לסביבה