5 תשובות
יש משהו ב-מה שאת אומרת
שואל השאלה:
קשה לי ליזום איתו שיחות
או לדבר איתו בכללי
ואני מרגישה רע
קשה לי ליזום איתו שיחות
או לדבר איתו בכללי
ואני מרגישה רע
אנונימית
לרוב זה או שהופכים לזוג או שמתרחקים
נורמלי הוא הרס הכל האידיוט הזה
הגיוני
באותו הנושא: