10 תשובות
לתת סטירה מצלצלת לבן-אדם ולעוף ממנו במהירות האפשרית
לקחת את היד
לתת לו כאפה ממש ממש חזקה
דפוק -,-
לתת לו כאפה ממש ממש חזקה
דפוק -,-
אני איתך
אם אין לך בעיה עם זה וזה כיף לך תשארי איתו אם לא לא
אבל זה משפיל
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהוא יגע בי אבל אני אוהבת אותו
אני לא רוצה שהוא יגע בי אבל אני אוהבת אותו
אז תאמרי לו שיפסיק...
אם לא... אז החלטה שלך
אם לא... אז החלטה שלך
היי אנונימית (14),
זה מתחיל בנגיעה בתחת ומסתיים ב..
וזה שהוא אמר לך שהוא חי במקום שבנות 15 נותנות הוא רמז לך פע רמז ענק שהוא גם כן רוצה שתתני לו.. לדעתי הוא משקר בשביל שתתני לו את צריכה לומר לך עכשיו שאת לא מתכוונת לתת לו כדי שלא יפתח סיכויים בן כזה נראלי רק מנצל אותך בשביל שתתני לו מקווה שתעשי את הצעד הנכון ;) כמה תתני לו כתבתי פע חחח
זה מתחיל בנגיעה בתחת ומסתיים ב..
וזה שהוא אמר לך שהוא חי במקום שבנות 15 נותנות הוא רמז לך פע רמז ענק שהוא גם כן רוצה שתתני לו.. לדעתי הוא משקר בשביל שתתני לו את צריכה לומר לך עכשיו שאת לא מתכוונת לתת לו כדי שלא יפתח סיכויים בן כזה נראלי רק מנצל אותך בשביל שתתני לו מקווה שתעשי את הצעד הנכון ;) כמה תתני לו כתבתי פע חחח
תקשיבי אם זה ככה אז הוא סתם משחק בך ומנצל אותך תבהירי לו חד וחלק שאת לא הולכת לתת לו, לפחות לא עכשיו, ותראי מחה התגובה שלו אם הוא יבין אז סבבה הוא גבר לעניין אבל אם הוא יפרד ממך אז הוא זבל שבזבלים, ואת לא צריכה אותו
._.
תני לו כאפה ועזבי אותו. אין דבר כזה "ינסה לעצור", זה לא משהו שאי אפשר לשלוט עליו. הוא סתם מחפש לך סיבות מוצדקות כדי להמשיך לגעת לך בתחת ולשחק אותה כאילו זה כבר לא בשליטתו וזה רק בגלל המקום שהוא חיי בו. שטויות.
תני לו כאפה ועזבי אותו. אין דבר כזה "ינסה לעצור", זה לא משהו שאי אפשר לשלוט עליו. הוא סתם מחפש לך סיבות מוצדקות כדי להמשיך לגעת לך בתחת ולשחק אותה כאילו זה כבר לא בשליטתו וזה רק בגלל המקום שהוא חיי בו. שטויות.
באותו הנושא: