11 תשובות
לא
מוזר.. אם זה בסדר אז סבבה אבל לא נראה לי
אנונימי
אז למה אתה איתה
אני מרחמת עליה
ולא זה לא נורמלי
ולא זה לא נורמלי
העיקר שהיא מודעת לזה ואתה לא משחק בה או משהו
לא!!!! אם אתה לא אוהב אותה אל תהיה איתה
שואל השאלה:
לא משחק בה בכלל, אמרתי לה באופן הכי כנה, והיא קיבלה את זה
אני איתה כי אני נמשך אליה ונוח לי והיא מודעת לעובדה הזאת
לא משחק בה בכלל, אמרתי לה באופן הכי כנה, והיא קיבלה את זה
אני איתה כי אני נמשך אליה ונוח לי והיא מודעת לעובדה הזאת
אנונימי
אתם פשוט שוכבים ?
אנונימית
שואל השאלה:
כן ויוצאים מדי פעם למסעדות/קניות וכו'
כן ויוצאים מדי פעם למסעדות/קניות וכו'
אנונימי
זה נקרא יזיזים ומעבר
נשמע יותר כמו חברות/יזיזות אני אגיד את האמת אבל אם טוב לכם ולא מפריע לה מי אני שאעצור אתכם
אנונימית
באותו הנושא: