4 תשובות
לצאת להליכה אם חברה
לעשות דברים ולצאת מהבית במקום לאכול כל היום או פשוט לעשות לך ארוחות קטנות ובריאות כל כמה זמן
לקבוע ולאכול 3 ארוחות קבועות משביעות ביום, כל בנאדם צורך כמות אוכל שונה אז סתם יכול להיות שכמות הצריכה שלך שונה מאנשים אחרים וזה נורמלי לגמרי, כן לנסות לעמוד ב3 ארוחות ביום במקום לנשנש כל היום דברים (אין בעיה לאכול דברים בנוסף אבל שהארוחות העיקריות יהיו קבועות)
לשתות מים לפעמים זה מצמא או שעמום