9 תשובות
אם ציונים טובים אז לא
כן
זה מוזר
אנונימית
כן
לא אם זה ציוניםטובים אבל בכללי זה טיפה מוזר
כן מאוד
לא מבין למה אתם אומרים שמביך
למה לעשות את זה?
זה מביך כן
זה מביך כן
באותו הנושא: