8 תשובות
נראלי שכן
אנונימי
חח ' אני הייתי מאוד נפגעת.. תקראי לו יצחק, או שם אחר שאת אוהבת..
חח הוא בטוח יפגע מזה, אל תקראי לכלב שלך בשם הזה, זה לא שם שמתאים לכלבים, זה שם שמתאים לבני אדם, ואח שלך בטוח יתעצבן עליך. עדיף שלא.
נראלי כשכן
אנונימי
ברור שכן
אם לאח שלך לא היו קוראים איציק לא הייתי רואה סיבה למה לא לקרוא לכלב שלך ככה.
אבל זה יהיה מאוד מעליב אם תחליטי לקרוא לכלב שלך ככה..
אי תקראי לו פשוט "כלב" וזהו?
אנונימי
זה פוגע לקרוא לכלב כאילו על שם אחיך..