4 תשובות
אם אני לא טועה שבכ זה אחרי צבא
שואל השאלה:
לפי מה שאני יודע אפשר להיות בשבכ בסדיר גם
אנונימי
למיטב
אנונימי
למיטב ואם יש אופציה לפנות למשרד הביטחון אז גם אליהם