8 תשובות
כן זה מדכא
כן הגיוני גם אני ככה
אנונימית
כל אחד והזמן שלו
שואל השאלה:
ברמה שזה יכול לגרום לי לבכות גם?
ברמה שזה יכול לגרום לי לבכות גם?
אנונימי
ברור
כן זה הגיוני שזה יגרום לך לבכות אבל יש אנשים שזה לוקח להם שנים ואתה פשוט צריך להיכנס לפרופורציות
אם יש לך רצון לזה אז זה כן קצת הגיוני, אבל בסוף זה משהו שמגיע עם הזמן אל תחשוב על זה יותר מדי
אנונימית
בוא נבכה ביחדד אוי
אנונימית
באותו הנושא: