23 תשובות
כי אנחנו מודים לה' על כל דבר בחיים שלנו
זה תודה לקב"ה
הברכות הן חלק חשוב מהאמונה שלנו. כל דבר שאנחנו עושים, אפילו את הדברים הכי קטנים, אנחנו רואים בהם הזדמנות להכיר תודה לה' על כל מה שיש לנו. גם כשאנחנו בוחנים משהו כמו מבחן או משחק, הברכה עוזרת לנו לשמור על מודעות לכך שהכל בידי ה' ושיש לנו מה להודות על כל דבר. זה לא רק מובן מאליו, ואנחנו לומדים להעריך כל דבר.
שואל השאלה:
הדובים בתיאור הוא שלי הלו
שואל השאלה:
לשון של גנבת לי את הדובי
להודות לקב"ה:)
שואל השאלה:
אבל כאילו למה לברך על כל דבר קטן אני לא מצליחה להבין את זה
אנחנו החילונים פשוט חיים את החיים בלי להכניס כל רגע ברכה
שואל השאלה:
ואיך אתם יודעים איזה ברכה לברך על כל דבר? יש לכם ברכות שונות?
שואל השאלה:
איך אתם זוכרים אותםם
ואהבת את השם אלוקיך בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאודך
יש ברכות שונות כן
ומודים לה' על כל דבר הוא לא חייב לנו כלום וכמו שמישהו נותן לך מתנה אז מודים לו כך גם פה
הנכחה של הקדוש ברוך הוא בכל החיים שלנו
למה? בין היתר כי רוצים להיות קרובים אליו אז "מחפשים" כמה שיותר "מפגשים" איתו
כי הכל בהשגחתו יתברך ויש כללים מה מברכים ומתי ואיך וצריך ללמוד אותם
מודים, מבקשים רשות, מתפללים לטוב
כך תיקנו חכמינו.
כדי להרגיש תמיד שהכל משמים לא מאיתנו
למשל אדם בא לשתות כוס מים, מברך להיזכר שהמים לא באו מעצמם אלא בדבר הבורא.
כי אנחנו יודעים להגיד תודה על מה שיש לנו ולא להיות אגואיסטים ולחשוב שהכל בא פתאום מאיזה פיצוץ
שואל השאלה:
חמות???? אמאא
שואל השאלה:
כן אבל כאילו... כל שניה^^
כן , אנחנו מודים על כל פעולה שאנחהו עושים עם זה שאומרים מזמור לתודה או צודה בורא עולם.
זה לא מובן מאליו שלדודמא הלב שלנו פועל בצורה תקינה ולחשוב שהוא עובד בלי הפסקה!?!
אנחנו לא ניהיה כפויי טובה ...
אנונימית
כל דבר לא מובן מאליו שיש לנו בכלל^^
שואל השאלה:
למה אתה חושב שאנשים שלא מברכים כפויי טובה? אנחנו פשוט לא חושבים שצריך כל רגע לברך על כל דבר ובכלל אני אתאיסטית^^
לא דיברתי עליכם
אמרצי עלינו על הדתיים למה אנחנן מודים על כל דבר
כי אנחנו לא רוצים להרגיש כפויי טובה ולכן אנחנו מודים
חות מזה ההודאה הזו היא מחזק את אמונותינו
אנונימית
שואל השאלה:
אה סליחה שהבנתי שגוי חחח