4 תשובות
שואל השאלה:
שזה יוצא לא בסדר מהצד שלנו
אמנם אנחנו באמת לא עושים שום דבר לא בסדר אבל זה גם לא פייר כלפיו
שזה יוצא לא בסדר מהצד שלנו
אמנם אנחנו באמת לא עושים שום דבר לא בסדר אבל זה גם לא פייר כלפיו
אנונימית
תעשי מה שטוב לך מה זה קשור? זה כן יכול לפגוע באקס אבל מה שבעבר בעבר ויכול להיות שאת מפספסת פה את האהבה של החיים שלך בעיניי לכי על זה
אנונימית
אבל אם המשכת הלאה מהאקס שלך מה הבעיה?
את חייבת משהו לאקס שלך בכלל? יש סיבה שהוא אקס.
תהיי עם מי שאת אוהבת
תהיי עם מי שאת אוהבת
באותו הנושא: