16 תשובות
תלוי באיך את נראית, לכל אחת יש סגנון שמתאים לה.
תלוי למי, ומה מבנה הפנים..
דקות.. אבל לא יותר מדי דקות ^-^
באמצע - לא עבות מדי ולא דקות מדי - ושיהיו מסודרות:)
שואל השאלה:
עבות מסודרות דקות מסודרות שיהיה ברור
עבות עם צורה יפה
אנונימי
באמצע
רגילות._.
דקות מידי זה נראה כאילו אין גבות ועבות זה גברי ומכוער
אני אוהבת באמצע אבל כעיקרון תלוי למי ואיך מיבנה הפנים.. כל אחת והסגנון שלה (:
עבות אבל מסודרות
באמצע כזה..
אני יותר אוהבת דקות
אבל עבות זה הכי הולך היום
דקות אבל לא יותר מידי
עבות אבל שרואים שהן מסודרות