16 תשובות
תלוי באיך את נראית, לכל אחת יש סגנון שמתאים לה.
תלוי למי, ומה מבנה הפנים..
דקות.. אבל לא יותר מדי דקות ^-^
באמצע - לא עבות מדי ולא דקות מדי - ושיהיו מסודרות:)
שואל השאלה:
עבות מסודרות דקות מסודרות שיהיה ברור
עבות מסודרות דקות מסודרות שיהיה ברור
עבות עם צורה יפה
אנונימי
באמצע
רגילות._.
דקות מידי זה נראה כאילו אין גבות ועבות זה גברי ומכוער
דקות מידי זה נראה כאילו אין גבות ועבות זה גברי ומכוער
אני אוהבת באמצע אבל כעיקרון תלוי למי ואיך מיבנה הפנים.. כל אחת והסגנון שלה (:
באמצע
עבות אבל מסודרות
באמצע כזה..
אני יותר אוהבת דקות
אבל עבות זה הכי הולך היום
אבל עבות זה הכי הולך היום
דקות אבל לא יותר מידי
עבות אבל שרואים שהן מסודרות
באותו הנושא: